Endre kontoinformasjon

Du kan gjøre endringer i kontoen din på administrasjonssiden.

For å endre navn, e-post eller passord gjør du følgende:

  1. Gå til administrasjonssiden.
  2. Skriv inn e-post og passord og velg innlogging.
  3. Velg hvilken informasjon du vil endre, og klikk på redigeringsknappen ved siden av.
  4. Gjør de ønskede endringene og klikk Save.
  5. Hvis du har endret e-postadressen eller passordet ditt og ikke lenger kan se programvarelisensene dine, kan det hende du må logge deg ut og logge på med den nye e-postadressen og passordet før du kan se dine kjøp.

For å legge til eller fjerne kontakter fra organisasjonen, se instruksjonene nedenfor:

  1. Dersom du er kontoadministrator ser du en liste over kontaktene knyttet til organisasjonen din.
  2. Hvis du vil fjerne en kontakt, klikker du på Delete-knappen ved siden av navnet. Du kan bare gjøre dette når det er flere enn én kontaktperson som er oppført under organisasjonen, ellers deaktiveres alternativet for å slette.
  3. For å legge til en ny kontakt, klikk på Invite New Member og skriv inn e-postadressen. Dette vil sende en e-post til kontakten med en kobling der kontakten kan opprette en pålogging og være koblet direkte til organisasjonskontoen.

Du vil også kunne gi kontakter til organisasjonen din administrative rettigheter. For å gjøre dette:

  1. Klikk på redigeringsknappen ved siden av kontakten.
  2. Slå av menyen Access Level under kontaktinformasjonen og velg Administrator.